Friday, August 20, 2010

LA TAHZAN>>>>


terkadang rasa tak larat nak pujuk hati spya xterus kecewa & sedih mmikirkan byk mslah....bila diri teruji,mudah je utk aku mengeluh....Bila rasa sedih..ku rasa tiada tmpat utk ku luah kan..tapi aku silap..bahawa DIA selalu ada utk mendengar rintihan hati ini..mengapa aku lupa akan-Nya..sepatutnya aku perlu sentiasa bersama-Nya..selalu bercerita kepada-Nya..mengapa aku memohon belas kasihan orang lain..kenapa..kenapa..ketahui sudah lumrahkan kita punya perasaan..dan tidak semestinya perasaan kita ini kesampaian..oleh itu,sampaikan perasaan kasih..sayang dan cinta Khas utk Allah semata2..kerna ia kekal abadi..aku mula mencari sekeping hati yg terawang-awang kembali ..agar die ketahui bahawa ia mempunyai cinta yg termahal tanpa diduga..alhamdulilah..terkaku..dan air matanya berlinang..subhanaAllah..amin ya rabbala'lamin.....

No comments:

Post a Comment


tQ..syUkraN...t.kasiH

tO visiTOrs..

LL4G